En karta över Nykvarn, området vår städfirma utgår från

Kontakt – Skicka ett meddelande

Fyll i formuläret nedan för kontakt med oss så återkommer vi inom kort.


FAQ



Hitta svar på våra vanligaste frågor nedan:

För att beställa städhjälp behöver du skicka in en offertförfrågan till oss. Du gör det genom att klicka på “Boka här” på vår webbplats och fylla i formuläret. När offertförfrågan är inskickad till oss kommer vi att höra av oss till dig inom 24 timmar med en offert för städningen.

Ja, absolut. För att ändra ditt städpaket (Till exempel vilken dag som städningen ska utföras) loggar du bara in på vår kundportal med de inloggningsuppgifter som du fick av oss när du registrerade dig som kund. Vidare klickar du bara på “Ändra paket” och fyller i formuläret. Vi bekräftar ditt byte/ändring av städningen inom 24 timmar.

RUT-avdrag innebär att du som kund betalar 50 procent av arbetskostnaden för tjänsten, därefter betalar staten resten. Vi på Ren Vardagslyx skickar in en RUT-ansökan direkt till Skatteverket. För exakta villkor för RUT-avdrag vänligen besök Skatteverkets hemsida.

På Ren Vardagslyx har vi två olika paket för hemstädning; hemstädning standard och hemstädning plus. Du kan läsa vidare om vad som ingår i respektive paket här.

Nej, våra städare tar med sig alla städmaterial som behövs för att utföra städningen. Alla städprodukter som vi använder är ekologiska och/eller svanenmärkta.